Min kära mamma

Det är nu ca tre veckor sedan min mamma, syster och systerson åkte härifrån. Det kändes tomt när de åkte och jag vet att de alla, och då speciellt mamma, gärna hade velat stanna mycket längre. Jag har suttit och gått igenom lite foton och hittade då en bild som jag tog med min mobil när vi skulle åka ner till byn för att äta. Alla kvällar som vi gick ut och åt åkte mamma bakpå Jonathans MC och hon tyckte att det var jättekul att vara spätta. Detta trots att hon uppnått den aktningsvärda åldern 80 år och dessutom aldrig tidigare i sitt liv åkt MC/moppe. Strongt gjort tycker jag, men så är hon min alldeles egen stålmamma också! Alltid go´och glad och omtänksam. Tänk vilken förmån att få ha en sån mamma!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättetuff tantalura till mor du har! Tummen upp för sådana käcka damer!

2010-09-10 @ 09:17:47
Postat av: Gunnel

Vad fint du skrivit. Mamma är mamma hur livet än ser ut!

2010-09-10 @ 14:15:10
URL: http://vk.se/gunnel
Postat av: britten

ja mamma är mamm hur nu livet än ser ut..och nu får du mina tårar att rinna igen ..av glädje och tacksamhet för jag känner ju för bojjan lite som min lilla mamma också

2010-09-10 @ 17:12:42
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: Annika

Vilken supermamma, förstår att du längtar efter mamsen. Fina ord till en fin mamma från en fin son.

2010-09-11 @ 18:11:46
URL: http://annikathailand.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Vilken gåva av livet att få äga en sådan mamma! Det är så fantastiskt roligt att se henne som spätta... och jag tackar dig för att du därigenom spred en positiv bild som jag kan ta med mig nu. Tack snälla... och jag vet ju sedan tidigare varifrån du fått din omtanke.. sådant brukar gå i arv.

Hälsa Ingeborg och din syster, som jag ju också vet har samma fina egenskaper, så gott från oss...



Varm kram..

2010-09-14 @ 09:57:49
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0