Dan före dan...

Nu är det sen eftermiddag, dan före dopparedan, och äntligen fungerar vår telefon-/internetlinje igen! Det är tredje dagen som telefonbolaget TOT har varit här, men nu fungerar det i alla fall. Bättre sent än aldrig, hade nästan börjat ge upp hoppet. Har inte tagit några fina bilder ännu så det får bli lite text bara, än så länge.

I går gjorde jag pepparkaksdeg och den ska jag omsätta till pepparkakor i kväll. Ska också koka lite knäck som vi ska mumsa på i morgon. S ska baka saffransbröd och vörtlimpa i kväll, även det ska vi festa på i morgon.

Idag har vi varit till stan, jag har köpt nya glasögonbågar (i Stockholm) som jag nu har beställt nya glas till. När vi ändå var i stan så tog vi en tur till en Honda-affär för att provsitta lite olika modeller av MC. Vi fastnade för den dyraste modellen (förstås!), en helt ny "prestige-modell" som heter just PCX Prestige, en 125 cc som kändes otroligt skön att sitta på. Har dock inte provkört den än. Lägger in en bild av den, i brist på egenhändigt tagna bilder. Skulle den inte passa mig perfekt, så säg!

Återkommer vad det lider. Ha en mysig uppesittarkväll i vintersverige!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad duktig du är som bakar i värmen! Jag blev svettig bara jag läste om det. MC:n passar nog bra, ta på något med fartränder bara så går den ännu snabbare...:-)

2009-12-23 @ 16:39:11
Postat av: Rulle

Väntar på att se bild på moppen....

2009-12-23 @ 17:31:41
Postat av: Syster

Den moppen passar dig perfekt, snygg till hjälmen du köpt.

2009-12-25 @ 10:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0