Nystart!

Idag har jag beslutat att återuppta bloggande, denna gång enbart för eget bruk. Det kan ju vara trevligt att ha lite anteckningar i dagboksform att gå tillbaka till i framtiden.

Vädret idag är soligt, temperaturen ligger på 32 grader i skuggan (som nästan alltid). Vi har nästan inte haft något regn de senaste veckorna så trädgården och gräsmattan måste vattnas ofta och regelbundet.

Jag längtar efter några rejält regniga dagar, dels för trädgårdens skull men även för egen de. Det är skönt med regndagar ibland, man kan vara inne och göra sådant som kanske inte blir av annars. Just nu skulle jag vilja baka knäckebröd, men i det här soliga och heta vädret känns det inte så lockande att stå i köket ett par timmar, med ugnen på högsta effekt.

Eftersom det här inlägget är det första jag skriver på nästan två år, håller jag det kort. Jag får återkomma senare, måhända med lite bilder från våra, sedan förra blogginlägget, två nya familjemedlemmar, de franska Bulldogarna Bullen och Fridolf.

Kommentarer
Postat av: Gunda

Det visst jag inte att bloggen återuppstått. Sååå roligt

2013-11-01 @ 15:07:54
Postat av: Gunda

Det visst jag inte att bloggen återuppstått. Sååå roligt

2013-11-01 @ 15:07:58
Postat av: Gunda

Det visst jag inte att bloggen återuppstått. Sååå roligt

2013-11-01 @ 15:07:59
Postat av: Gunda

Det visst jag inte att bloggen återuppstått. Sååå roligt

2013-11-01 @ 15:08:01
Postat av: Gunda

Det visst jag inte att bloggen återuppstått. Sååå roligt

2013-11-01 @ 15:08:04
Postat av: Gunda

Det visst jag inte att bloggen återuppstått. Sååå roligt

2013-11-01 @ 15:08:07
Postat av: Gunda

Det visst jag inte att bloggen återuppstått. Sååå roligt

2013-11-01 @ 15:08:08
Postat av: Annika

Jaha och vad tog resten vägen då? Det blev en kort nystart...Kom igen nu Christer!!!!

2013-12-16 @ 07:28:39
URL: http://annikathailand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0