God Jul till er alla!

En riktigt God Jul önskar jag er!

Vi har nyss avslutat ett härligt julbord med diverse medhavda godsaker och med julmusik i högtalarna, sittandes inne med luftkonditioneringen påslagen. Normalt sitter vi alltid ute på terassen när vi äter hemma, men vill man försöka uppbringa lite julstämmning så fungerar inte det. Så vi satt inne i kväll, med levande ljus och tomtar på bordet. Men efter det här så är julen slut för vår del. I morgon väntar frukost i värmen på terassen och allt återgår till det vanliga igen.

Tyvärr så pajade hårddisken på min MAC idag, just på julaftonen av alla dagar. Så jag sitter vid en lånad dator just nu. Det blir nog därför inte så mycket bloggande framöver för min del. Men något inlägg ska jag väl kunna prestera nu och då i alla fall hoppas jag.

Allt gott önskar jag er!

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Tråkigt att din mac är trasig, det är ju så roligt att gå in varje dag och titta efter vad du lagt in och skrivit. Här hemma har vi -2 grader i dag, och lite sol.

2008-12-25 @ 12:32:33
Postat av: Lotta Ö

Vad tråkigt med datorn, jag som tycker det är så trevligt att läsa din blogg.

Ha en fortsatt god jul och gott nytt år!

Hur länge blir ni nere denna gång?

2008-12-26 @ 13:54:10
URL: http://orjas.travelblogg.se
Postat av: Elisabeth

Å eftersom jag är så segig med allt, och allting är lite som det är just nu, så får jag istället önska er ett riktigt riktigt Gott Nytt År!

Hade det bara varit teknisk möjligt så hade jag skickat ner lite tryffelgodis till er... inslagna i ett litet vackert paket tillsammans med många varma kramar



Ha det så gott... njut av nuet, och var rädda om varandra.



2008-12-29 @ 00:29:06
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Lotta Ö

Hej Christer! Jo, vi skall idag gå till ambassaden och skaffa ett sådant visa. Min gynekolog skrev ut intyget när jag var där utan att ta prover. Min man gick till vaccincentralen och fick betala 700 men det var för att vi hade brått annars hade han gått till vårdcentralen. Inte heller vaccincentralen tog prover, bara lyssnade lite på andning och så.... Hoppas att ambassaden blir nöjd.

2008-12-29 @ 09:54:39
Postat av: britten

Utmanad...

2009-01-31 @ 16:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0