Djuriskt trevligt i vår trädgård

Ja, som ni ser så har vi fler gäster i vår trädgård. Ödlor, grodor och nu också en liten vit katt som kommer ibland och jamar efter en liten godbit. Den brukar få lite kyckling och är så yster och lekfull så man kan inte annat än bli glad när den kommer.

Nu är det kväll och det är dags för middag. Den lagar vi till själva i kväll, har köpt stora färska räkor i stan. De kostade 28 kr kilot! Ska laga till bandpasta med en sås av räkor, grädde, vitlök och tomat. Gott, gott, eller som thailändarna säger: Arroy maag maag!

Kommentarer
Postat av: Britten

Men oj ni har ju rena djurparken i eran trädgård...vad roligt...
Tänk!
jag tänkte också festa på räkor i kväll..
Ja visst kommer jag ihåg den gode Khatrin K och boken " gud kan " minns också vilket prat det var om just henne...kommer du ihåg Ivan?
han pratade mycket och varmt om just denna kvinna...
ha en bra dag/ kväll...

2007-10-15 @ 18:34:00
Postat av: cilla

Oh när kan jag komma?? jag som älskar räkor o nästan aldrig får äta, är ju ensam i familjen som älskar räkor, förutom katterna då. Va kul med en liten katt på besök, men förresten vad har ni gjort med era katter hemma i sverige??
kram

2007-10-16 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0