Den sköna skymningen II

Den sköna skymningen II


Kommentarer
Postat av: cilla

Vad ni har det mysigt i ert paradis! O vad fint det blir med alla blommor, verkligen jätte mysigt
kram

2007-10-21 @ 20:12:49
Postat av: Turtlegirl

Ja den där helt underbara tiden vid skymningsdag i tropikerna. Finns få saker som slår det! Vackraste ljuset och den behagliga temperaturen som det blir då.
Låter som om Ni har det så gott och njuter i fullaste drag. Ha det så gôtt från Värmland!

2007-10-21 @ 22:42:48
Postat av: Anne-Marie

Hejsan på er ! Va härligt att jag fick länken till din blogg Christer, du må tro att jag går in här varje dag och bara njuter, både av dina berättelser och de underbara bilderna. Det värmer i tider som nu.
Ha det så bra båda två !
Kram

2007-10-22 @ 13:55:19
Postat av: Anonym

Cilla: Ja det här är vårt paradis. Skulle kunna tänka mig att stanna för gott och bara rumstera om i trädgården, njuta av värmen och den goda maten och bara finnas till!

Turtlegirl: Ja, skymningen är behagligast, men även tidiga morgnar, när allt vaknar till liv, är fantastiska.

Anne-Marie: Kul att du gillar att läsa bloggen, det är ett bra sätt att kommunicera med nära och kära, både i ord och bild.

2007-10-22 @ 14:45:55
URL: http://thailandscherloff.blogg.se
Postat av: IngerEmKsson

Vilka underbara bilder. Vi var där för fem år sedan. Så jag vet att bilderna stämmer mycket väl.
Det är ett underbart land, trevliga människor. Så jag säger bara, lyckliga ni. Man känner lite avund, när man tittar ut i höstregnet i Sthlm..
Passa på och njut... imorgon är en annan dag..
mvh Inger

2007-10-22 @ 20:58:16
URL: http://IngerEmksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0