Sol och lata dagar = inte så mycket bloggande

De senaste två veckorna har min rara svärmor Lillemor varit hos oss. Vi har haft härliga dagar tillsammans med sol och bad samt god mat och dryck. Flera av dagarna har vi tillbringat på stranden, en liten relativt okänd strand som har kommit att bli vår favorit, särskilt just den här tiden på året när de stora stränderna är fulla av soltörstande västerlänningar. Tiden går, som bekant, mycket fort när man har det trevligt så i kväll är det Lillemors sista kväll här hos oss i Rawai. Trist, men vi får glädja oss åt att vi haft jättehärliga dagar tillsammans och förhoppningsvis så kommer hon ner några veckor även nästa vinter.
Ska nu påbörja kvällens middag så jag skriver inte mer den här gången. Ni får hålla till godo med lite bilder från vår sköna strand.
Trevlig helg önskar jag er alla!

Kommentarer
Postat av: Marie-Anne

Så fantastiska bilder! Får mig att längta ännu mer.....snart är det dags! Tycker att jag känner igen stranden, men jag är inte säker. Ha det fortsatt skönt!

2011-01-21 @ 14:59:50
URL: http://majasresor.blogspot.com
Postat av: Britten

åååå va härligt..Jag säger som Lotta..förstår att ni inte säger namnet på stranden, för när man hittar en sn vill man ju gärna så länge detgår vara ensam om den....jag vet för vi har vid ett par tillfällen hittat ensliga stränder på mallorca....det var ju inte så lätt att hitta dylika i Phuket men jag tycker stranden vi åkte till med båt var också ganska bra, i alla fall den dagen, men kan tänka mig att det är lite mera folk där nu...Härligt ser det i alla fall ut.



Här är det som vanligt ganska grått och småruggigt ute. Vi har varit på Ikea och köpt en säng till Sara och även en soffa på Blocket till henne från Stalands möbler..biligt jättesnygg...



Fortsätt med det ni gör.....njut alltså

2011-01-21 @ 16:08:27
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nu förstår jag varför du varit så sparsam med inlägg. Passa upp på svärmor tar sin tid, ha, ha! Vad roligt att både din mamma och svärmor är pigga nog för att orka med den långa resan till Thailand. Vare sig min svärmor eller mina föräldrar orkar med längre så de får aldrig se vårt lilla paradis i levande livet tyvärr....

2011-01-22 @ 10:51:41
Postat av: Britt-Marie / Malee

Va? Kan man komma dit nu också? Det var ju avstängt tidigare för något storfräs-hotell köpt marken! Eller är det inte "där"?! Nu blev det svårt när man inte ska skriva ut var "där" är ;-)

2011-01-23 @ 07:06:36
URL: http://gingmalee.blogspot.com/
Postat av: Christer

Britt-Marie: Jag hör av mig via Facebook!

2011-01-23 @ 10:55:12
URL: http://thailandscherloff.blogg.se/
Postat av: Gunda

Vad härligt det ser ut, dit åker vi när jag kommer ner hoppas jag, längtar sååå....

2011-01-23 @ 22:05:06
Postat av: Britten

i tanken är vi hos er nu och då...

2011-01-26 @ 12:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0