Med gödsel och skötsel så kommer den snart att vara översållad med blommor i rött och orange.


Kommentarer
Postat av: Annika

Det blir ju jättefinT

2010-05-24 @ 22:12:13
URL: http://annikathailand.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ser jättefint ut, och när blombladen faller i poolen kommer det att se ut som på ett lyxhotell i Mexico där de slänger ner blommor i de privata plunge-poolerna för att det skall se läckert ut. Hur mycket tar ni per natt??.... :-)

2010-05-25 @ 08:21:56
Postat av: Christer

Ha, det ska jag säga till S, han har varit motståndare till Bougainvillea p.g.a. att han tycker att de fäller för mycket blommor. Jag har i och för sig lovat att jag tar ansvaret för att plocka bort dem, men nu behöver jag ju inte det ens. Kan skylla min lättja på att jag vill att Baan Scherloff ska se ut som ett lyxhotell!



Våra prislistor är inte färdiga ännu. Måste nog justera upp de gamla priserna, för nu idag har vi beställt teakdäcket. Jag får be om att återkomma i frågan.

2010-05-25 @ 09:10:37
URL: http://thailandscherloff.blogg.sett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0