Men vit och svart är nog snyggare, eller?


Kommentarer
Postat av: Lottas gubbe (Bosse)

Hej! Jag tycker att den svart/vita är tuffast, men jag har provkört en brun/svart och den är fantastisk stadig både att åka ensam eller med passagerare(Lotta), det du. Motorn verkade svara bra på gaspådrag och fantastiska bromsar. Kostar här i HY 72000Bht, lycka till med köpet.

2010-06-13 @ 06:42:51
Postat av: Christer

Bosse, välkommen till min blogg!



Jag håller med dig om att den svart/vita är en av de snyggare. PCX:en har ju, förutom att den känns alltigenom genuin, dessutom bränsleinsprutning (man slipper startproblem i det fuktiga klimatet) samt ett automatiskt stopp-system som stänger av motorn när MC:n står stilla i mer än 3 sekunder och startar motorn igen när man börjar gasa på nytt. På så sätt sparar man en hel del bränsle. man uppges kunna köra 46 km/liter.



Här på Phuket får man en PCX 125i för 70 000 THB. Har frågat hos två stora Hondaförsäljare. Den ene prutade ner priset till 70 000 och den andra handlaren hade det priset som sitt ordinarie pris. Ska fundera lite till på färgen...

2010-06-13 @ 10:21:21
URL: http://thailandscherloff.blogg.sett
Postat av: Björn Berzell

Hej där i värmen!



Jag röstar nog på den svartvita. Har en kompis som är lite av expert på dom där, och har bland annat varit i Kina och hjälpt till med utvecklingen av dessa och han säger att det är ett BRA köp...Grattis !



Vi hörs snart

2010-06-13 @ 11:57:33
Postat av: LillemorHenricsson

Hej Christer! Absolut snyggast är ju den första!

Sii Namm Taan, den röstar jag på.

2010-06-13 @ 12:50:24
Postat av: Christer

Björn: Låter bra att det är ett bra köp! Vi återkommer om det där andra, vi har inte fått uppgifterna än. Ska stöta på i morgon. Vi återkommer!



Lillmor: Det blir en Sii Namm Taan alt. en svart/vit. Det är lite lustigt, de två färgerna är de enda som jag tycker är snygga och de är också de enda som mina kommentatorer röstat på.

2010-06-13 @ 15:31:37
URL: http://thailandscherloff.blogg.sett
Postat av: Tant Annika

Svart och vit tycker jag, den här snyggast.

2010-06-13 @ 20:22:57
URL: http://annikathailand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0