Hårddiskskrasch!

Tyvärr har min hårddisk kraschat, så jag kan inte blogga som jag vill. Skriver just nu från en lånad dator. Som tur är har jag ett datageni i huset så förhoppningsvis ska problemet var löst om en eller två dagar.
***

Förutom datorkrångel har vi det bara bra. Idag har vi varit in till Patong och shoppat loss. Patong ligger ca 16 km hemifrån, vägen är krokig och det är rätt så mycket trafik men vi blir allt morskare på våra MC och tycker att det är jättekul att dels köra och även att kunna ta sig vart man vill.
Vädret är fortsatt varmt och skönt, drygt 30 i skuggan varje dag och ytterst lite regn på dagtid, på nätterna däremot så regnar och åskar det. Ganska så perfekt väder med andra ord.
***
Återkommer med lite bilder när min dator återhämtat sig!

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Oj Oj har ni moppat till Patong, det var inte dåligt.

2010-07-17 @ 17:03:56
Postat av: Annika

Det var ju för väl att man får lite livstecken från er, blev lite orolig faktiskt.....ut på äventyr sedan inte ett ljud. Nåväl, ni har det förträffligt bra och det är vi glada för!

2010-07-17 @ 18:43:24
URL: http://annikathailand.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det verkar vara stora problem med datorer i Thailand p g a värmen. Vi har grannar där deras datorer kraschat också. Vi har tack och lov klarat oss, kanske p g a Bosses tänk före hellre än efter. Han sätter alltid på golvfläkten riktad mot datorn när den är på, samt att han satt små "gummifötter" under den så att den inte står kloss an mot underlaget.

Hoppas ni snart får ordning på den igen, vi vill fortsätta läsa om Christers, Staffans och Assars öden och äventyr....

2010-07-18 @ 08:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0