Ngoo (skrivs งู ) så heter "orm" på thailändska


Kommentarer
Postat av: britten

huuuuu så hemskt...det får vi verkligen hoppas att örterna hjälper..isommar hade vi nån slags orm på tomten i holmträsk..huggorm..snok ? jag vet inte..men jagtycker det är lite obehagligt..dels för moffis skull och även för oss..och inte klarar man att ha ihjäl dom heller...ses snart

2009-03-15 @ 11:30:12
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Annika & Rulle

En vacker orm att se på men då gärna på tryggt avstånd!

2009-03-16 @ 17:09:53
URL: http://annikathailand.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Vill bara önska er en riktigt trevlig resa "hem" till ert kära Thailand! Sen hoppas jag ju verkligen att kobran som setts på er tomt har haft vett att dra vidare! Hujedamig, säger jag bara!



Varm varm kram...

2009-03-24 @ 09:22:28
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Gudrun

Nu får du lägga in en finare bild är den hemska kobran, tycker jag som har ormskräck....vet ju att ni är på plats nu, så jag ser fram emot att få en uppdatering från ert paradis. Man blir lite "suktad" för här har vi fått vinter igen... så jag säger bara njut...

2009-03-28 @ 10:27:22
Postat av: annA

Hej hopp,

ikväll sköter jag thaien till er, dvs med anteckni´ngar:-)

Huvva - inge bra med kobror... hoppas som sagt att den skyr örterna.

Ha det alldeles underbart nu!

Kram annA

2009-03-31 @ 12:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0