Det är gott om olika sorters stora, fina fjärilar i trädgården, men de är svårfångade på bild.


Kommentarer
Postat av: Annika & Rulle

Oj vilken vacker bild! De röda blommorna är sååååå fina.

2009-07-21 @ 20:16:47
URL: http://annikathailand.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh, vad duktig du är som lyckas! Jag har försökt, men så fort jag får zoomat in så flyger de rackarna. Man kan ju alltid rycka vingarna av dem och göra ett montage men det blir ju liksom inte på riktigt :-)

2009-07-22 @ 07:51:56
Postat av: britten...

men vilken fin fjäril...lika svårfångade på bild som moffi ....men du har lyckats bra....jag har precis kommit hem från doktorskan..trodde jag bara kunde få antibiotika utskrivet men nix...hon ville se mig....uvi ? kanske men kanske något annat ???...har ont ...och äggstockar ev...men jag har fått en dos nu ocj så gör man odlingar....du vet väl att ni är välkommna att låna vårat hus när helst ni vill.....jag kan inte minnas farmor i Torvsjö men väl farfar..men jag kanske minns fel...ha det fortsatt bra min vän och tack för alla klokskaper och snälla ord...

2009-07-23 @ 16:42:25
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0