Gott Nytt År!

Vi önskar er alla ett Gott Nytt År härifrån Rawai. Vi har det så bra, varmt och skönt varje dag. Har tyvärr varit lat vad gäller bloggandet, men här kommer i alla fall en liten hälsning. Vi har nyligen avslutat nyårsmiddagen som bestod av färsk laxfilé, importerad från Tasmanien, kokt potatis och hollandaisesås samt sallad. Till efterrätt blir det vaniljglass och jordgubbar. Vi firar som vanligt nyårsaftonen hemma, man brukar avråda från att ge sig ut i trafiken en kväll som den här, thailändarna har inte några skrupler när det gäller att kombinera alkohol och bilkörning så man gör klokt i att hålla sig hemma om det är möjligt. Gott slut och gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Annika

Gott Nytt År från oss till er!

2009-12-31 @ 16:34:49
URL: http://annikathailand.blogg.se/
Postat av: Lotta

Även Bosse och jag önskar er ett Gott Nytt År! Ni har det så jätteläckert i ert hus så jag har liiiite förståelse för att du inte bloggar så mycket.

2010-01-01 @ 09:11:43
Postat av: Susanne

Hej på er

Jag vill bara önska er ett riktigt Gott Nytt År !

Hoppas ni får tillbringa många dagar i Thailand

2010. Välkomna upp till mig o Annika i Huay Yang

nån gång !

Kram på er båda ! Susanne

2010-01-01 @ 18:12:30
URL: http://www.mischaland.se
Postat av: annA

God fortsättning!

Behövde komma in på bloggen o få lite "thai" till mig... längtar ner, men det lär dröja nu eftersom det är en del pyssel efter mamma.

Låter som att ni som vanligt har det alldeles uuuunderbart:-)

Varm kram

2010-01-03 @ 18:16:32
Postat av: cilla

Önskar er ett gott nytt år! Njut av tiden där nere.

2010-01-04 @ 06:44:53
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0