Snart får vi nog klippkort på Thai Airways...


Kommentarer
Postat av: britten...

jo jag tackar jag ..fint ska det va och det är riktigt .....Hurra hurra hurra i dag ...hoppas du fick en riktigt riktigt fin dag så ses vi snart....ps: vi letar efter en liten Weekend tripp i slutet på månaden..spännande...kramiz....

2009-08-11 @ 15:53:30
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Ing-Marie

GRATTIS GRATTIS 50 åringen. Hoppas du får en riktigt bra dag! Kusin Ing-Marie

2009-08-11 @ 21:17:50
Postat av: annA

Grattis!

Ser att du tydligen fyllt 50! :-)

Hörde att det var till att snart flytta ner till Phuket.... genom er förra granne.... för ni hade tydligen flyttat...

Världen ääär liten.

Hoppas iaf att ni ska läsa thai denna terminen innan flytt eller?

Ring eller maila mig!



kram annA

2009-08-21 @ 13:26:02
Postat av: Elisabeth

Men jag ber om ursäkt att jag så totalt har missat din stora dag! Ett stort och välmenat grattis kommer här i efterskott! GRATTIS PÅ HÖGTIDSDAGEN!!



Sen vill jag också tacka för den omtanke du har visat både mig, SE, och Carolina. Du kom in i vårt liv när vi som mest behövde en vän... och på många sätt har du gått med oss på vägen nu.

Tack snälla...och "Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu, att du är älskad för din egen skull, för ingen annan är som du!"



Varm grattiskram i efterskott...

2009-08-26 @ 23:32:01
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Tack för dina ord!

Å som du vet så ingår ju du i min lilla kärve av hopp!



Varm kram..



Ps. Har jag helt missat att du fyllt år??? Isåfall kommer här en mycket sen, men likafullt, en mycket varm och välmenad grattishälsning i efterskott!

2009-09-20 @ 18:15:41
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: britten sa....

ingen ny blogg precis men lite dagbok i bilder....ps

2009-10-04 @ 10:02:12
Postat av: britten sa....

det var jag ..du behöver inte lägga ut mina kommentarer är du snäll... bloggadress

2009-10-04 @ 10:03:52
URL: http://glitteroga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0