Mamman Astrid, inte världens vackraste yttre kanske, men så jättego´och tillgiven.


Kommentarer
Postat av: Blackout

Härliga kattet, tro sjutton de är tillgivna. Inte är de vana vid soffor och regelbundna måltider.

När vi lämnade Indien och huskatten ordnades en flicka som skulle fortsätta utfodringen, mot ersättning naturligtvis, men Asiaternas inställning till djur är inte vad vi Skandinaver är vana vid, så den katten är förmodligen död nu.

2008-09-20 @ 12:44:04
URL: http://blackout.blogg.se/
Postat av: cilla

Vilket bra namn för en katt...sigbritt, hahaha. Men va kul med så tillgivna katter

2008-09-23 @ 16:34:07
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: Ing-Marie

Hej Christer. Måste helt enkelt skriva och berätta att jag idag har träffat en barndomskamrat till dig från Vormsele. Hon heter Ellinor Fjällström. Känner du igen henne? Hon berättade om att Ingeborg hade varit hennes söndagsskolefröken. Hon är barnmorska här i Skelleftehamn. Jag blev alldelens paff när hon nämde alla era namn, och jag sa att ni är min släkt. Nu kanske du redan vet detta för jag har pratat med Britt, och hon skulle berätta detta för dig. Ha en bra dag. Ing-Marie

2008-10-15 @ 13:54:15
Postat av: Anonym

Vart tog blog lusten vägen?

2008-12-17 @ 18:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0