Klicka på "September" nere till vänster, för att se månadens inlägg.

.

Kommentarer
Postat av: cilla

Va konstigt att du inte kan se kissarna. Men å andra sidan kanske inte. Det är ett bildspel och jag kan själv inte se det på alla datorer här på jobbet, var tvungen att byta för att kunna se. Ska lägga in vanliga bilder få se om det blir bättre

2008-09-08 @ 23:57:10
Postat av: britten

När kommer han hem måntro?

2008-09-09 @ 14:27:34
Postat av: Elisabeth

Ordet "önchelit" känner jag väl till... och jag tror, men vet inte säkert, att det kanske har lite samma innebörd som "gulla vacker"?!

Brukar din mamma säga: "Jag komma då", istället för "Jag kommer då"?

Min syster och hennes familj bor ju i Mellansel, vilket även vi gjorde en gång i tiden... och där sa/säger alla precis så: "vi komma då, då komma jag...!



Hoppas ni har det bra, och att ni inte har råkat ut för någe "bus" därnere! Men vad jag förstår så är det lite lugnare där nere nu... eller?



Varm kram..

2008-09-11 @ 19:58:49
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0