Phi Phi Island, Påsken 2007

254835-33


Kommentarer
Postat av: cilla

Jag blir så glad varje gång jag går in på din blogg o du har skrivit nåt nytt eller lagt in en bild som nu! Det ser verkligen härligt ut förstår att ni längtar. Men det du skrev om både öl o vin i förra inlägget gör mig lite orolig, du kommer väl ihåg vad vi gör med alkoholhaltiga drycker innan vi dricker dom?? Sköt om dig nu o glöm inte långkalsongerna det börjar bli kallt.
Guds frid önskar Ingeborg Kondom

2007-09-26 @ 22:23:23
Postat av: pyrobritt

sista kvallen...tar en ol och surfar lite...varit i ett vindistrikt idag,....vi hors snart..halsa

2007-09-27 @ 20:03:21
Postat av: turtlegirl

Känner igen mig! Härlig bild, härligt land och härlig ö! Finns få saker som är bättre än spankulera på en strand i solen!

2007-09-28 @ 20:42:18
URL: http://adayinlife-turtlegirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0