Söndags-mys

254835-47


Kommentarer
Postat av: cilla

Så roligt att få höra ifrån dig!! Kul att se att ni har det bra o att allting fungerar. Hoppas ni får fortsatt lycka med väder o vind, mycket god mat MEN tänk på det där med alkoholen........
Ha det gott, kram kusin

2007-10-09 @ 15:45:53
Postat av: Britten

Ja visst minns jag att du var med vid ko krocken...vet du att dom gröna metallic träskorna såg vi i sommar...dom var kvar i baracken som står i Hedvattnet...oj så nostalgisk jag blir ..snyft..
Ser att ni har det riktigt riktigt bra fortsätt med det..
Kram till er
b

2007-10-10 @ 15:44:17
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Gudrun

Vad lyktorna gjorde sig bra på bordet, och vad fint med det lilla hörnbordet. Du får lägga in en bild sen på tavlorna som ni ramat i och ska ha i köket, du visade ju mig plancherna hemma, de var jättefina.

2007-10-13 @ 16:39:28
Postat av: annA

Härligt killar!
Så fint ni har det o själv sitter jag på torpet i öööösregn :-(
Inte ett dugg avundsjuk...
Ha det bäst - njuuuut!
Kramis

2007-10-14 @ 16:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0