Byns frukt- och grönsaksaffär

Byns frukt- och grönsaksaffär


Kommentarer
Postat av: Britten

Man kan undar vad det vankas för god middag nu då...frukt och grönt...grönt är gott när det kommer från ica cometen....själv ska jag slå till på faster bojans brödpudding...

Ha det gott

2007-10-24 @ 18:26:36
Postat av: Thailandscherloff

Nej vad gott! Pratade med mamma om brödpudding bara för någon vecka sedan. Det är länge sedan jag gjorde den, måste skrida till verket när jag kommer hem. På ett hotell här i Phuket förra året fick vi faktiskt en nästan identisk brödpudding på frukostbuffén, den kallades Butter Pudding. Det enda som skilde var att de inte hade hallonsylt mellan lagren av bröd, utan kanel. Den var också jättegod.

2007-10-25 @ 04:06:47
Postat av: Gudrun

Oh, detta underbara frukt och grönsaksstånd, det vattnas i munnen, har tagit fram en burk mango från källaren, eftersom jag blev så sugen på "tantens" mango, men den är ju färsk, det kan man inte påstå om Icas mango på burk...men det är vad som bjuds just nu i fruktväg hos Axelssons.

2007-10-27 @ 13:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0