Bakom vårt hus börjar djungeln

Bakom vårt hus börjar djungeln


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er. Har varit inne och hälsat på igen. Trevligt, måste jag säga. Allt ifrån att handla mat till att slappa vid poolen. Mmm......
Det låter så härligt när jag läser om er vardag. Ett leende tar plats trots att jag står bakom mitt skrivbord på, ja, du vet var.
Ha en härlig avslutning på vistelsen för denna gång och så får jag önska en trevlig hemresa OCH Välkomna hem!
Hälsningar fr M

2007-10-25 @ 08:44:41
Postat av: Inger

Helt underbara bilder. Kul att se från Katha Beach. Vi bodde i den lilla stan. undrar just hur stranden är nu,? Och hela affärsgatan genom byn. Vi besökte även Karon och Patong, och förstås Phuket. Ja det var en obeskrivligt fin resa. Så jag förstår att ni är i "Paradiset". Ha det gott!

2007-10-25 @ 10:44:23
URL: http://IngerEmKsson.blogg.se
Postat av: Britten

JA trots att jag lovat att inte " svära " på din fina blogg, så vet jag ju att det börjar dra ihop sig för denna gång.

Önskar er välkommna hem i alla fall, och snart bär det ju av igen ...

2007-10-25 @ 17:10:08
Postat av: annA

Just love all of it :-)
Kram annA

2007-10-25 @ 17:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0