Kyckling-nachos

Kyckling-nachos


Kommentarer
Postat av: cilla

Ja, det där var inte dumt! Vi har grillat kyckling. Grilla är det bästa jag vet, speciellt matlagningsvinet man har rätt till när man lagar mat

2007-05-25 @ 22:34:49
Postat av: Thailand-Scherloff

Ha, ha, ja man ska ta varje tillfälle i akt att ha det trevligt. Tänk, det där med matlagningsvin har jag aldrig testat tror jag. Men jag vet att det är många som gillar att ha ett glas och sippa på när man kockar. Apropå kock, så hade du en kompis här i Stockholm som kallades Lasse Kocken. Han jobbar på i den cafeteria/lunchmatsal som vi har på vårt jobb. Han är inte anställd av det bolag jag jobbar på utan matsalen drivs av ett företag som heter Maison Pierre. Jag har ju ett sjukligt bra minne för ansikten och jag känner väl igen honom fast jag bara sett honom en gång (det var när du bodde på Fleminggatan).
Ha en fortsatt bra helg!
/Bror och Fridolf

2007-05-25 @ 22:45:17
URL: http://thailandscherloff.blogg.se/
Postat av: pyrobritt

ja men lasse kocken vet jag vem det är och Cilla känner hom jätte mycket ! eller kände i alla fall
spännand att höra vad det blir för pingst gott

2007-05-26 @ 08:30:02
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: pyrobritt

jo det var Tropical som i öarna ..hade kvar sen vi var där i vinter men jag tror man kan beställa-

2007-05-26 @ 08:31:19
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0