I stället för julegran...

I stället för julegran...


Kommentarer
Postat av: britten

å vad mysigt !önskar att jag också kunde åkt bort...visst ska du få receptet.kram hälsa
staffan

2007-12-15 @ 21:38:32
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: cilla

Ah... äntligen är du på plats igen så jag får fortsätta läsa och se alla underbara bilder! Jag hoppas att ni får en helt underbar jul därnere o jag har så saknat din blogg, dina fina maträtter och alla bilder, ska bli kul att se vad du ska berika oss med för info nu! Ha det så jätte bra
kram

2007-12-17 @ 20:12:09
URL: http://ickepickepo.blogspot.com
Postat av: Susanne

Hej grabbar ! Jag tycker också det är härligt att ni är tillbaka. Har varit inne många ggr o ingen nyhet, men nu äntligen får jag lite Thailandsvärme o det kan sannerligen behövas för här hemma är det brrrr, kallt.....
Synd att vi missade varandra i september, men det går väl förhoppningsvis flera tåg
KRAM på er från Susanne

2007-12-18 @ 15:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0