God fortsättning på helgen!

God fortsättning på helgen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag måste skriva igen - jag tycker bilden så härlig! Förutom killarna är ju elefanten såå vacker och ståtlig.
Vi som befinner oss på annan plats, d.v.s. just här, har nått till årets sista arbetsdag. Phu!
Gott Nytt År till er!
Hälsar Margaretha

2007-12-28 @ 08:02:05
Postat av: britten

god fortsättning

nu har mamma och jag tittat på bilderba från erat fina hem i thailand.

Mamma tackar för kort och cd skivorna..hon spelar dom ofta...

gott slut...sylvia och britten

2007-12-29 @ 14:07:28
Postat av: cilla

Jag blir så full i skratt när jag ser er på elefanten! Jag kan ju knappt skilja på er, ni är så lika, har ni hört det förr??
Önskar er ett gott slut och ett riktigt gott nytt år
kram från kusinen i norr

2007-12-30 @ 22:31:12
URL: http://ickepickepo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0